Benim de 75lik testte açlık kan şekerim 92 çıktı tokluk şekerim de 129 ama doktorum açlık şekerim 80 lerde olmasını istiyoruz dedi takibe almalıyız dedi moralim bayağı bozuldu halbuki değerlerim normal çıktığını düşünüyorum. Ölçüm cihazı almamı söyledi endokrin bölümüne yönlendirdi sonrasında diyetisyene yönledireceğini söyledi bir sonraki muayenemi bekliyorum gitmek için 😐