Alimm-5 Miraykusunannesi Off dün doktorum arayıp 140 İn altında olması gerekiyor seninki 180 dedi bugün endokrin uzmanı ile görüşmeye gittim tekrar kan aldı sabah sonuçlarımı alıp diyetisyene gideceğim yoksa insülün başlıycaz dedi korkuyorum siz ne durumdasınız
Blossoomm Miraykusunannesi Benim doktorum hiç kan tahlili vs istemiyor ya bu gebelik şekerini nasıl anladınız doktorunuz mu tahlil istedi
Mhanife Miraykusunannesi canım benim açlık şekerim 149 çıktı ama herhangi bi müdahale yapılmadı sadece tatlı ve hamur isinden uzak dur dedi doktorum ama canım cok tatlı istiyor suan 31+6 haftalığım
Miraykusunannesi Alimm-5 beni de dr diyetisyene yonlendirdi diyet yapiyorum suan 2 haftada bi olcum yapilcak bundan sonraki surec te kaclik yukleme yaptilar size
Deletedmom_8 Blossoomm kaçıncı haftadasınız ki ? 24. Haftadan itibaren yapılan bişey. En geç 28. Haftaya kadar yapılması gerekiyor.
Blossoomm Deletedmom_8 34 oldum ben bu süreçte doktorum aadece bir kez kan verdim o da 28. Haftada öncesinde aile hekimliğinde vermiştim birkez
Alimm-5 Miraykusunannesi 50 lik yapılmıştı canım yüksek çıkınca doktorum 100 lük yapmadan direk yönlendirdi
Miraykusunannesi Mhanife Benim acligim 81 tokluk 1.saat 177 2.saat 194 cikmisti 75 lik yuklemede diyetle dusurebildik suan da ama diyet yapmak cok zorluyo size kaclik yukleme yapmislardi ?
Mhanife Miraykusunannesi valla canım 50gr 1 saatlik 159 cıktı pardon sonra tekrar bi yükleme yapılmadı tok yaptırmadım bende anlamadım sonrasında sadece sekerin yuksek tatlıdan uzak dur dendi baska bi tahlıl veya test istenmedi benim ki mi anormal anladım
Miraykusunannesi Mhanife aclik icin cok yuksek cikmis seninki ben devlete gidiyorum diyetisyen cok sıkı sen ozele mi gidiyosun
Mhanife Miraykusunannesi özele gidiyorum doktorum çok ilgilenmedi bu konuyla sadece ciddi bi sekilde uyardı ayda bir kontrole gidiyorum diyetisyene yönlendirmedi beni
Miraykusunannesi Mhanife bana da cok ski bi diyet verdi disina ciksammi arada acaba diyorum bazen cok zor gebeyken diyet sadece hamur isi tatli yasaklansa cok daha iyi bnde ozele tekrardan bi gorunsemmi.diyorum
Miraykusunannesi Mhanife arada kendini olcuyomusunuz sekerinizi kullandiginiz tavsiye edebileceginiz seker olcum cihazi var mi ?
Mhanife Miraykusunannesi valla ben çok zorlanıyorum özellikle tatlı konusunda deli gibi tatlı istiyorum meyve olarak da sadece elma yicekmisim hafta sonları esim evde oldugu ıcın mecbur ekmek yıyorum onunla nasıl olucak böyle bilmiyorum
Mhanife Miraykusunannesi evde ölcüm yapmadım cihaz da kullanmıyorum doktor da kendi ölcümünü yap demedi