Bebek_anne1995 Youngmom8 gecen gun randevum vardı gıtım doktor kıza benzıyor dedı ama pek emınde degılım dedı ben yurt dısında kalıyorum bugun 26haftalık olduk burdakı doktorlar cok gec soyluyolar cınsıyetını
Bebek_anne1995 Youngmom8 Allah razı olsun canım aynen doktorda oyle dedı emın degılım hakımızda hayırlısı neyse Rabbım onu nasıp etsın ınsallah cumlemıze
Aloneanqel birannebirfurki olips AyFa1608 haticenurrr Gskasim1 Staystrong Kızlar ben anlamıyorum. Arkadaşınkine ramzi teorisi diye bir teori var 5-6 haftalık iken bakılıyor plensentaya göre , onu baz alarak söyledim Keşke anlasam da hepinize yardımcı olsam 💕 @Youngmom8 arkadaş çok güzel yardımcı olmuş. Size de yardımcı olur inşallah 🙏🏻🌸♥️