Aygul-34 Youngmom8 ya😊bugun gittim secde pozisyonunda dedi doktor emin olmamakla birlikte kız olabilir dedi
Aloneanqel birannebirfurki olips AyFa1608 haticenurrr Gskasim1 Staystrong Kızlar ben anlamıyorum. Arkadaşınkine ramzi teorisi diye bir teori var 5-6 haftalık iken bakılıyor plensentaya göre , onu baz alarak söyledim Keşke anlasam da hepinize yardımcı olsam 💕 @Youngmom8 arkadaş çok güzel yardımcı olmuş. Size de yardımcı olur inşallah 🙏🏻🌸♥️
Bebek_anne1995 Youngmom8 gecen gun randevum vardı gıtım doktor kıza benzıyor dedı ama pek emınde degılım dedı ben yurt dısında kalıyorum bugun 26haftalık olduk burdakı doktorlar cok gec soyluyolar cınsıyetını