Pinkgold 17haftalik hamileyim bndede acayip üşüme var ve bel vekasıkta da çok ağrı oluyor hatta 2 gün uykusuz ayakta kaldığımı biliyorum bu gece düzgün uyudm sadece onda da yün yorgan ve pamuk battaniye sardım vücuduma eşim biraz masaj yaptı ağrılarım hafiflemehe başlayınca uyuya kalmışım öylen 12 de uyandım ve hala uykum var ağrılarım var uyumak istiyorum ama akşam üstü uyumak iyi olmaz derler