Iremdemr Pinkgold aynısı oluyor herkes sıcak basıyor derken ben akşamları 2 çorap giyiyorum valla tahlil yaptırdık kanımda normal eksiklik yok ama üşüyorum sürekli 😂
MucizeAnnesiiH Pinkgold allah basima versede az bende ususem keske bende hala sicak basmalar devam ediyor hava her kosulda cok sicak sanki
Pinkgold MucizeAnnesiiH keşke o sıcakları sende bize gönderebilsen 😬😃 duşa girip ayaklarımı ısıttığımı biliyorum artık
Mavilipembeli Pinkgold benim ilk kızdı kışın bile üstüm açık yatardım. Çorap falan giymez hep bi sıcaklık yanardım. Sonra erkek bebekte te yazın bile üşüdüm
MucizeAnnesiiH Pinkgold tabi tabi memnuniyetle Çukurovaya beklerim bizzat agirlarim sizleri bu sıcakta 😂