Kızlar görenler olmuştur testimi atmıştım, reglim 10 gün gecikti 3 gün önce 2 test yaptım ikisindede çok silik çıktı. Perşembe randevum var kan vereceğim. Ama 2 gündür mide yanmamdan duramıyorum birsürü renny içtim soğuk süt yağsız kraker her şeyi denedim geçmiyor. Hamileliğinde mide yanması yaşayan var mı , varsa kaçıncı haftada başladı? Ben hamileysem bile aşırı yeni şuanda geç döllenme muhtemelen. Çünkü çizgiler çok silik. Mide yanması bu kadar erken başlar mı ? Yani sizce bu hamilelikten olan bişey midir, hiç yaşamam böyle bir sorun normalde