Ysm20 Nnanaa merhaba daha önce önermiştiniz ama ben yeni yaptiricam.Tuncay Yüce nin hem özel kliniği varmış hemde Liv Hastanesi’nde çalışıyormuş.Siz Tuncay yüce nin özel kliniğinde mi yaptırdınız Liv de mi? Ne kadara yaptırdınız yardımcı olur musunz
Senanur567 Ysm20 4 Ekim’de randevum var 20 haftalık çıkar büyük ihtimalle 3lu tarama testi sonuçlarını almaya fln gidecem belki gün verir
Ysm20 Senanur567 bende 5 Ekim e muayene randevusu aldm 19. Hafta olur.Doktor detaylıya girmemi Uygun görürse de ultrasona gün verir heralde.Bende 3 lünun sonucunu yarın göstericem
Senanur567 Ysm20 beni de 3 hafta sonra çağırmıştı üçlü tarama testinde sonra. Gidecem bakalım haraketlerini hissettin mi
Ysm20 Senanur567 çok minik kıpırtı gibi hareket denemez yani☺️Sizde nasl durumlar.ilk gebelikte geç hissedilir diyorlar ama benm ikinci gebelik hâlâ doğru düzgün birşey hissedemedm
Senanur567 Ysm20 ben daha hissedemedim korku sarıyor böyle hissedemedim ya yaşıyor mu diye ilkini kaybettim buda öyle olacak diye korkuyorum valla stres sıkıntı
Ysm20 Senanur567 yaa Allah korusun iyiyi düşünün iyi olsun.20 li haftalarda kesin hissedilir zaten az kaldı☺️
Nnanaa Ysm20 kliniğine gitmiştim ben 1000 tl ödemiştim. 6 hafta oldu tam yaptıralı fiyat bu şekildeydi.
Ebrarabla_06 Elvanizam ben girdim canım benim mutlaka girilmesi gerekiyor ki cinsiyet tam o zaman belli ediyor kendini
Kebiredmrc Doktorumun neden detaylı ultrasona mutlaka girilmesi gerekiyor çok güzel açıklayıcı anlattığı bir video aklında soru işaretleri olanların mutlaka izlemesi gerekiyor bence
S1907 Elvanizam 2li testten ziyade detaylı ultrasonn yapılması gerekiyo zaten,bebekte Bi sorun olup olmadığı ölçümlerde çıkıyo,yaptrmayanlarıda anlamıyorum zaten ne bu rahatlık