Bence gebeliğin en önemli kontrolü. Bu kontrolde bebeğin tüm iskelet sistemine, beyin omurilik açıklıklıklarına oluşumlarına, tüm organlara, kan alışlarına, bebeğin gelişimine bakılıyor. Bebekle ilgili en net cevap alabileceğin yer yani. Tek tek bakıyor doktorunda iyiyse. Bence kesinlikle atlamamalısın bunu. Mutlaka detaylı ultrasona girmelisin