Ben yaptırdım biraz yüksek çıktı bebeğin kilosu biraz önde diye yaptırdım ama ne anladım ki ,yine şeker ölçüm cihazı ile ölçüp yediklerime dikkat ediyorum, arkadaşım yapmadı doktoru çok dikkat edeceksin demiş hamur işi ve şekerli yemedi kepek ekmeği yedi ve sıkıntısı yok şuan ben de bu diyeti yapıyorum ne oldu yaptırdım da