Görüşlerinizin kanıtlanmış bi tarafı yok.
Millete kendi görüşünüzü benimsetmeye geldiğiniz belli. Madem istemiyorsunuz siz yükleme yaptırmayın. Başkalarına empoze etme çabanız neden?
Kaldı ki bebeğin gelişimini geri bırakıyo falan demişsiniz de insanda şeker çıkarsa bebeğin haftası/kilosu önden gidiyo tam tersi.
Şeker yüklemesi yaptırdım şükür ki bebeğimin gelişimini fazlasıyla sağlıklı.
Üç litre kolaya eş diyen arkadaşa da selam😀 250ml kolada zaten 28 gram şeker var!