Nz27 maalesef öyle bende Gebze’de oturuyorum ailemin yanına doğum için Mersin’e geldim. Yaşadığım yerde randevu bulamayıp mecburiyetten bir kereliğine Pendik devlet hastanesine gitmek durumunda kaldım adam tip tip suratıma bakıp neyin var dedim şu kadarlık gebeyim dedim detaylı ultrason için yönlendirecekmişsiniz dedim bir kağıda yalnızca perinatoloji yazıp randevu için aradığın işin yeri ara şimdide bunun için randevu al dedi bende dedim ki bunu biliyorum zaten tamam o halde dedi muayene etmeyecek misiniz dedim istersen edeyim geç uzan dedi, uzandım karnımı açtım bir iki baktı kalp atışını açtı kalp atışı var canlı bebek diyip bıraktı inanır mısın bu kadar soğuk, duygusuz ve ilgisiz bazı doktorlar. En azından gebelere kadar daha hassas olunabilir diye düşünüyorum.. 41+0 olduk bizde bugün 🤭
Bende hiç korku yoktu ama bugün doktorumla güzelce anlaştık epidural konusunda zaten çatın çok güzel epidural de açılmasını hızlandırır kolaylaştırır istersen anestezi de veririz dedi beni bayağı bir rahatlattı eşimde doğuma gireceği için iyice rahatlatıp güç buldum açıkçası inşallah her şey yolunda gider 🙏
Dizinde İnşallah korktuğunuz hiçbir şey başınıza gelmez istediğiniz gibi kolayca epiduralli normal doğurur sağlıcakla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🥰🌸