Elizansmom en güzeli imkanın varsa özele gitmen canım en azından iyi muamele görüyosun bi kere devlete gittim istanbul beylikdüzü devlet hastanesine oda muaynee icin degil bi tahlil rica edicektim doktor bana iceri odasına girer girmez neyin var nesin demedn yüzüme bile yarım yamalak bakarak geçin uzanın diyor yani ben muayene olmaya gelmedim sana bi insana sor derdin ne gbisine Allah kimseyi düşürmesin oralara büyük şehirde sıkıntı belki kücük şehirlerde ole degildir devlet ama bizimkiler fenaaa :) vala bende acı eşigim düşük zorlanıcam bende ole geliyor gbi Allah bilir yine de epidural isticem cok kötü olursam kesi mesi olursa da anestesi vermesini rica edicem hic gelemem ole seylere korkarım ameliyathaneden bile korkarım ben iceride ne var diye soruylrum bazen doktoruma kalbim carpıcak bişiler olmasın hocam diyorımm :)) etkileniyorım cnkü herseyden emara giricem bi gün uzandım hareket etmehe baslayınca kalbim carptıı daha sokmadan beni kalktım yerimden hemn istemez sizin olsın emarınjz dedim o derece korkagımm😂 sezerydan da cok korkarım ömür boyu o his dikişli olmak sürekli tedirgin yasamak da istemiyorım yarım saat cekicem agrı inş Kolay olur dogururum herkes icin kolay gecer inş🤲🏻🥹🥹😅 31+ 5 im bu arada bende