Sahsen bulunmuş olduğum ilde tam teşekküllü hastane olmus olsaudi tabi ki devlet derdim. Buraya gelin geldim ilçe burasi. Cihazlar da cok cok yetersiz o nedenle mecbur kalup baska ile gidiyorum . Ozel de masraflı oluyor
Ailem tarafi hepsi çoğunluk devlete gidiyo tam teşekküllü doktorlar etrafında pervane ebeler hemşireler ayni şekilde. Bi arkadaşım korktuğu için ısrarla sezeryan istedi . Devlet oldugu için öncelikle normal deneyecez dediler denediler olmayınca anında sezeryana aldılar. Demek istediğim tam teşekküllü hastaneler normal doğum yaptiracaz diye dayatmiyolar. O an anne ve bebek durumuna bakıyorlar. O an nasil gerekiyorsa o şekilde hareket ediliyor. Keske bulunmuş olduğum yer de tam teşekküllü olsaydi da başka ile gitmek zorunda kalmasaydımriskli gebeyim bir d e