Deletedmom_8 Busraaaaaaaaaaa12 haha 😂 bebeğim çok sarsılmasa da uzmanlar önermiyor pek. Yani aslında bebek uykusu geldiği için değil sallandıkça beyni sarsıldığı için sersemliyormus. Beyin gelişimi için falan pek önermiyorlar o yüzden
Busraaaaaaaaaaa12 Deletedmom_8 valla gaz sancısı çok çektim en iyi bu yöntem oldu dagiliyordu birde ilk 4 Ay çok çektim surekli agliyordu beyni zehir gibi bosver sen doktorları mecbur kaldım şuan bırakmak istiyorum ama yok banamisin demiyor.
Busraaaaaaaaaaa12 Meresss aşkım ya işte 2 tane beşik aldım ayağımda uyuyup beşiği atıyorum ilkni sattım
Meresss Busraaaaaaaaaaa12 anladım canım allah kolaylık versin bizde ikiz olucaz inşallah biri kolda biri ayakda salladığım günler geliyo aklıma😂
Busraaaaaaaaaaa12 Gamzeasyam tek uykumu yapıyor gece uyanıyor mu yoksa akşam mi salliyorsun 3 yaş bırakması lazım yaaaaaaaa
Busraaaaaaaaaaa12 Deletedmom_110 Ay keşke sallamasydin ilk başından beri neden salladin uyusun diye mi
Busraaaaaaaaaaa12 Meresss kız anam sakın aklın varsa sallama ben mecbur kaldım gazlı diye inşallah gazı falan olmaz
Meresss Busraaaaaaaaaaa12 inşallah olmazlar canım napam mecburi oluyo o sallamak yeğenlerimi büyüyürken gördüm yaşadım elinde olmuyo insanın çaresiz kaldığınada yapıyosun hemen devamını istiyolar😂
Gizem260 Tospikannesiiiii yani öyle haldur huldur sallamıyorum da sadece ana kucağını hafif salllıyorum 33 günlük bu arada
Busraaaaaaaaaaa12 Gizem260 canım uyutabiliyorsan beyaz gürültü aç öyle poposunu pis pis yap uyutmaya çalış