minik_koala_ve_annesi Busraaaaaaaaaaa12 ah ahh yegenimde ne gunler yasadik 3 saat bir bebe elde sallanir mi salladik sirti yataga gelince cildiriyordu salladigimiz yerde uykuyu aliyordu
Meresss Busraaaaaaaaaaa12 e bebekde hamak tarzı bişiler var bi bak istersen onla çözüm bulan çok kişi var
Deletedmom_8 Busraaaaaaaaaaa12 normalde bilimsel olarakta sallamamak gerekiyor aslında sağlığı açısından
Busraaaaaaaaaaa12 minik_koala_ve_annesi yok dişlerimi sıka sıka bir hal oldum kolikti gazliydi tek başıma idim Ay dur daraldım şuan 4ten beri ayağımda surekli salla diyor ağlıyor birde dis wc gidemiyorum ayağım kramp🤣🤣🤣
Busraaaaaaaaaaa12 Deletedmom_110 kolik mi 😑 Ay valla hersey elimizin altında ama hicbirseye yetisemiyorummmmm9
minik_koala_ve_annesi Busraaaaaaaaaaa12 allah yardim etsin kuzum valla o kadar zor ki gozumde canlandi kos koca mazi 5 Kadin bir cocugu susturamadik😅😅bizde cocuk degil canavar vardi sanki
Deletedmom_110 Busraaaaaaaaaaa12 yok kolik değil şükürler olsun ama alışmış ya onu istiyor bazen sallamiycam diyorum yok kendini parçalıyor ağlamaktan gözleri kaybolmuş uykusuzluktan ama uyumuyr daha dün akşam yaşadım sallayınca hemen uyuyo
Busraaaaaaaaaaa12 Deletedmom_110 Ay keşke sallamasydin ilk başından beri neden salladin uyusun diye mi
EmelBG_ Busraaaaaaaaaaa12 Ay benim eltim 4 yaşına kadar salladı . Birisi kucağında birisi ayağında mahvolmuştu . Ben kızımı hiç sallamadım kendi uyudu etti öyle büyüttüm . Şimdi oğlumda da inşallah aynı şekil devam ederiz ♥️🌸
Kralicediva Busraaaaaaaaaaa12 2 haftadır perişanım hamileyim ve kasıklarımda drhşet ağrı oluyır sallayınca en kötü 40 dk sallamam lazım yoksa asla uyumuyor sıkıntı da şu ayağımdan yere indirdiğim gibi uyanması ve ağlaması onunla beraber ağlıyodum artık
Deletedmom_8 Busraaaaaaaaaaa12 haha 😂 bebeğim çok sarsılmasa da uzmanlar önermiyor pek. Yani aslında bebek uykusu geldiği için değil sallandıkça beyni sarsıldığı için sersemliyormus. Beyin gelişimi için falan pek önermiyorlar o yüzden
Tospikannesiiiii Busraaaaaaaaaaa12 1. 5 yaşında oglum var hiç sallamadm 5 ayından beridir de desteksiz yatıyor
Gizem260 Tospikannesiiiii yani öyle haldur huldur sallamıyorum da sadece ana kucağını hafif salllıyorum 33 günlük bu arada
Gamzeasyam Busraaaaaaaaaaa12 3 aylik hamileyim kızım 3 yaşında doğduğundan beri salliyorum mahf oldum arkadaşlar 😔
Busraaaaaaaaaaa12 Gamzeasyam tek uykumu yapıyor gece uyanıyor mu yoksa akşam mi salliyorsun 3 yaş bırakması lazım yaaaaaaaa