Yigitkeriminannesi Emay-Annesi benim de sancılar çok çıktı 38de ama açıklik yok dedi eve bakalım ne zaman gelmek isterlerse o zaman gelecekler :)
Selosss Sibelmr Sibelmr bel agrisi tam olarak nasil acaba bende de cok var ama hic bi belirti yok 🤷♀️