Geçen hafta bugün suyum gitti ve doğuma alındım doğum başlamıştı ama açılma yoktu sancı da iki saate anca başladı öğlen 12 de gittiğim hastane de akşam 12 buçuğa kadar sancı çektim ve 12 45 te prensesim dünyaya geldi
açılmam yoktu 6 saat boyunca 1 cm açıklık ile sancı çektim çok zorlu geçti doğumun zor olduğunu söyleyenler sancilardan bahsediyomuş Anladım şimdi meleğim yanımda çok şükür darısı başınıza kizlar 😍👶💞🙈