Mervee merhabalar siz doğum yapalı çok olmuştur inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınızdır☝️bizimde sizinle aynı sorun başımıza geldi. 2 li testim normal çıkmıştı ama ayrıntılı ultrasonda ense kalınlığımız fazla çıktı onun dışında da başka sorun yok, ayrıntılıyı yapan perinatolog engelli olabileceğini çok sert bir dille söyledi aldırmayacağımızı söyleyince daha bozuldu falan. Bende bir umut internette birşeyler ararken sizin yazınıza denk geldim ve danışmak istedim. Günlerimiz zehir oldu dua etmekten başka birşey yapamıyoruz