Kızlar bu ense kalınlığı haftaya göre mi artıyor? Bizim de ense kalınlığı yüksek çıktı 22.hafta 6,8 çıktı ama ikililerde hiçbir sıkıntı yoktu? Bana da önerdiler amniyosentez ben de yaptırmayacağım.. bi de 22.haftalarda ölçülen ense kalınlığı doğru sonuç vermezmiş diye duydum, aklım da çok karışık..
Acaba hafta ilerledikçe artabilir mi, eğer değilse benimki hepten yüksek.. Ama canımızı sıkmayalım Allah büyük..