Kızlar doğum yapalı dört gün oldu devlette yaptım doğumumu ilk sezeryan dikişimin dört cm altından kesmiş ve ben pansuman yaparlarken farkettim sorduğumda ilk dikiş yer yukardandı dediler suan hem üstte hem altta dikiş var ve mahvoluyorum acıdan dikiş yerim aşırı ağrıyor bu arada ilk doğumum geçen sene neden böyle birşey yapmıstır neden aynı yerden kesmemiştir bu durumu yaşayan var mı randevu bulup gideceğim çok üzülüyorum yaa. 😕