Pamuk55 izobellaaa-_- geçen 38+4 de gittim kendi doktorum bakmiyo ebeler gönderiyo ebeler de sanci olunca bakicaz diyo sanci yok acil doktoru da ben cati muayenesi yapmıyorum tatlım diyo pardon. 🙍🏻♀️paran yoksa devletin bu muamelesini çekiyon iste
izobellaaa-_- Pamuk55 kuzum benim de bir kere baktı ama bugün doktorum dedi ki zaten sancı yoksa açılmada olmaz gibisinden konuştu belki o yüzden devlet bakmıyor olabilir mi