Mavidunyamm Kizlar selam ❤️ son adetime göre 40+1 ultrasona göre 38+6 yım. Dünden beri aşırı büyük tuvalet hissi geliyor ama tuvalete gidince hiçbir şey yok. 🥺 Bu sancı mı bilenler yardımcı olur musunuz 🤒
Siracinannesi Mavidunyamm evet sancı kuzum ben iki normal doğum yaptım hep büyük tuvalet hissin var mı diye soruyorlardi bence bı acile git sancıların geçmiyorsa
Kralicediva Mavidunyamm yok o his tam bebek kafasını dayadığı ve açıklığın 8 9 10 cm olduğu an geliyor sancı adet gibi başlıyor ama direk anlıyorsun aha diyorsun bu doğum sancısı anlaşılmayacak gibi değil çünkü sancının tanımı adet sancısı ama dozu çok çok fazla bu arada geç yumurtlama mı
050218Ybmety Mavidunyamm sancı da olabilir kasılma şeklinde de aynısı başıma geldi 23 haftalık falan bi anda büyük tuvaletim varmış gibi hissettim kaç tane kayısı meyvesuyu tükettim en son acile gittigimde bebek geliyor dediler zor durdular şu sıra aynı his var 38+2 🤲🥰
izobellaaa-_- Pamuk55 bende 39 olacağım bugün sancı açıklık vs var mı bugün gittim nts de falan tık yok🤦🏻♀️😫
Mavidunyamm Kralicediva Hmm anladım herhalde 8 cm falan olsa duramam ağrıdan 🤒 evet geç yumurtlama oldu. Yumurtlama takibiyle gebe kalmıştım
irembzc Sancı genelde belirli aralıklarla gelir belden kasığa doğru adet sancısı gibi ama bilemedim canım bebeğin başı kanala girdiyse ondan da olabilir
Mavidunyamm 050218Ybmety ya demi aslında ishal kabızl falanda değilim ama koşa koşa tuvalete gidiyorum hiçbir şey yok 🤧
Mavidunyamm Siracinannesi şuan bunu yazarken bebek kendini kasıp kasıp bırakıyor.. bakalım takip edicem bu kasılmaları
Mavidunyamm Kralicediva Benim bu 2. Yumurtlama takibimdi. İlkinde adetimin 13. Günü yumurtlama görmüştüm. İkinci de 22. Gün yumurtlama gördüm. Sebebi antibiyotik kullanmıştım o ay o yüzden gecikmisti. Antibiyotik kullanımı gec yumurtlamya sebep oluyor
Pamuk55 izobellaaa-_- yarın gitcem bende bakalım nolcak ama hala cati muayenesi yapmadılar belkide boş yere bekliyorum catim uygun değilse 😑yarında yapmasalar cirkeflesicem artık ihmal ediyorlar