Gltanesi ic
Gltanesi onu yazmayı unuttum arkadaslar yazmis. Zeytin yağı içerisine tuz ekle canim sen. Varsa kaya tuzu olsun .
Benim yaşadığım durumu hatırladım 😄
Ay cok kötü yeni evliyim kaynanamlarla biber çıkardım ben 3 eldiven ustuste takmama rağmen benimkiler cayir cayir yanıyordu. Onlar hic bi sey takmadan zeytinyağı içinde yarisina kadar tuz doldurmuşlar ellerini batırıp batırıp çıkarıyorlar. Benim eldivenler fos geçirdi yine yandilar
Onlarinsa hiçbir şey olmadı. Bitirdikten sonra kalktılar söylediğim gargara ve ağız burun spreyle ellerine sıktılar tamamen bir şeyleri olmadi. Bense eşimle buzlu çamura mi batırmadik. Kahve telvesi denildi krem denildi soguk su yoğurt ne denildiyse denedik daha çok yandialr en son gittik buz şişesini kucagimiza aldik ve oyle uyuduk ortamıza aldik. Her ikimiz bi tarafta tutmuş. Ayy nasil bi seydi 😖