Gltanesi Aynısını geçen kışlık hazırlarken yaşadım internetten baktım zeytinyağ ile elleri oyalamak gerekiyormuş bende zeytinyağı yoktu normal siviyag ile ovaladim soğuk su ile yıkadım ellerimi kurutup hemen geri kolonya döktüm ellerime bu işlemi 3 4 kez tekrarladım rahatlattı beni hemen bi deneyin
İlk 3 sene önce gelmişti başıma duramadım acile gitmiştim o zaman da anestol pomad vermişlerdi oda hemen geçirmişti aklınızda bulunsun eğer hastaneye gidemem derseniz ilk dediğim işlemi deneyim derim