hulyaca Aleynaerayy22 o gün o kolumla pek bir şey yapmadım. Gece de o tarafıma yatmadım hiçbir şey olmamıştı. İlk vurulduğunda baya kötü olmuştu benim de.
Ebrulimomm Simgece çok şükür benim de ikisinde de hiç ağrım olmadı , çevremdeki herkes çok ağrıdığını söylüyordu ben de bekledim açıkçası benim de aynı olurda diye ama hiç sıkıntı çekmedim
Simgece Ebrulimomm Kesinlikte görümcem geçen yıl hastanelik oldu resmen çok sıkıntı çekti. Korkmuştum gebelikte farklı olur tetanoz diye çok şükür olmadı…