Aleynaerayy22 Kızlar yarın ikinci doz tetanoz aşımı olucam ilkinde kolum bir hafta boyunca ağrıtmıştı neredeyse ikincisinde vurulanlar o kadar cok Agri yasadinizmi yazabilirmisiniz
nilsmomy Aleynaerayy22 ilkinde 1 hafta sürdü ikincisinde 2 gün sürdü bol bol buz koydum o yüzden olabilir
Deletedmom_11 Aleynaerayy22 yarın ben de bir gideyim bakalım gel demişlerdi inşallah ağrı vs olmaz da 🤧🤧😔😣
sunandfun7 Aleynaerayy22 ilki bikaç gün dolgunluk hissi vardı ikincisinde hiç hissetmedim bile. Ama ben psikolojik olarak birşeyleri kafamda büyütmediğim zaman genelde kolay geçer ondan öyle oldu acımayacak hiç dedim cidden acımadı 😄
Derya_gumus Aleynaerayy22 ben bugun ikinci aşımı oldum hic ağrım olmadı 1 incisinde 3 gun kolumu kaldiramamistim 2 incisi bende hic agri yapmadi valla