Obsesifk KbraGndz evet gerekli çünkü herşeyine bakıyorlar ben üsküdarda panosan görünteleme merkezinde giricem gittiğim hastaneyle anlaşmalı olduğu için 180tl vericem yoksa 320tl
Obsesifk Neslisah84 Neslisah84 bende çok merak ediyorum yaa keşke bi an önce girsem ama doktordan kaşeli kağıt almam lazımmış
Ecee Obsesifk 4 lu tarama yaptırmıstım canım ben 17 haftada, 20+0 da detaylıya girdim 24 ncu haftaya kdr yapılabiliyormuş ama ☺ Bn dayanamadım ntd orta riskli cıkmıstı 4 lu taramada😐Cok sukur bişey cıkmadı ultrasonda 🙏herseyide belli oluyor artk 😍
Ecee Aselimm ben de hep kasık kısmında hissediyorum hareketlerini yani alt tarafta ☺ama dr sordum bi sıkıntı olmadıgını soyledi 😊
Gkcesu Obsesifk 20+2 yiz bizde oğluşum kıpır kıpır maşallah ☺🙏🏼👶🏻💙 Sağlıkla gelsin herkezin bebeği inşallah 💕
SelinKutluErdoan Benimde yrın tam 20 haft dolacak erkek ama hissedemiyorum 🙁(((( kişiden kişiye değişiyor galiba dimi?
Emine92 Benimde 20+5 kizim olacak inşallah hareketlerini hissediyorum artik gobegim oynuyor😊 bizde 24.haftada gireceğiz detayli ultrasona hayirli haberler aliriz insallah 🤗