Sarayhelvasi Obsesifk maşallah canım nasıl bebek hareketlerini hissediyor musun göbek deliğin tarafında
Neslisah84 Obsesifk Mrb 20+2 benimde oğlum olacak kısmetse detaylıya yarın giricem merakla bekliyorum ☺
shdemir Obsesifk 16 ocakta sabah 8 bucukta randevum😊 cinsiyetide daha bilmiyorum doktorum bi erkek dedi bi kızda olabilir dedi. Ocagın 10nda gidicem kontrole bidaha artık kesinleşir inşallah😊
Minnosunannesi Aysnctl ilk hamileliğin mi canım benimkinde erkek ama resmen tembel çıktı 😊 aslında erkek hareketli olur daha çabuk hissedilir deniyo ama
Obsesifk Aysnctl bizimki kız hiç hareket etmiyor yada ben hissetmiyorum dün gece sanki bir kelebek kıpırtısı hissettim o kadar
Ecee 20+4 olduk bizde 😍 detaylı ultrasona girdim cok sukurki oglusum cok saglıklıymıs bi sorun cıkmadı 🙏 Her yemek yedikten yarım saat sonra kıpırdıyor ozellikle tatlı bişeyler yiyince 👼
Aselimm Adakumsal2018 Adakumsal2018 masallah canim benimde oyle hareketli ve kiz.. Sen hareketlerini gobek deliginden nekadar asagida hissediyorsun ben baya asagilarda hissediyorumda sorunmu acaba bende plesanta previa var acaba o yuzden mi asagida hissediyorum.
Obsesifk KbraGndz evet gerekli çünkü herşeyine bakıyorlar ben üsküdarda panosan görünteleme merkezinde giricem gittiğim hastaneyle anlaşmalı olduğu için 180tl vericem yoksa 320tl
Obsesifk Neslisah84 Neslisah84 bende çok merak ediyorum yaa keşke bi an önce girsem ama doktordan kaşeli kağıt almam lazımmış
Aselimm 20+2 kizim olacak benimde... Yalniz arkadaslar benim hareketler baya asagida hissediyorum. Gobek deligimden baya asagida kasik denginde ic camasirinin geldigi yer nerdeyse... Sizinde oylemi ? Yukardami? sevgiler...
Ecee Aselimm ben de hep kasık kısmında hissediyorum hareketlerini yani alt tarafta ☺ama dr sordum bi sıkıntı olmadıgını soyledi 😊
Adakumsal2018 Aselimm ben ilk başlarda göbeğimin altında sağ tarafta hissediyordum sürekli, şimdi ise her yerde hissedebiliyorum Can’ım . Çok geçmiş olsun sana da
Ecee Obsesifk 4 lu tarama yaptırmıstım canım ben 17 haftada, 20+0 da detaylıya girdim 24 ncu haftaya kdr yapılabiliyormuş ama ☺ Bn dayanamadım ntd orta riskli cıkmıstı 4 lu taramada😐Cok sukur bişey cıkmadı ultrasonda 🙏herseyide belli oluyor artk 😍