Polenbyrktr benim de ilk hamilelikte ikizdi. 13te kanamam başladı bı azaldı bı arttı bişey yok nedensiz kanama sebepsiz kanama dediler kaç ayrı doktora gittiysem 1 ay aralıklı olarak sürekli hastanede yattım eve geldim geri gittim yattım derken 18.haftaya geldik o zaman hiç ummadığım bi doktor soldaki bebeğin plesantasinin yerleşim yerinden kaynaklı alt ucundan kanama olduğunu söyledi sularının azlığından bahsetti benim gözetim altında olmam gerektiğini söyledi kendisi şehir dışına çıkacağı için mecburen fakülteye sevkimi istedi. Orda tekrar yatisim yapıldı 19. Haftada artık bebeklerimin sularının hiç kalmadığını yaşayamayancaklarını ogrendim. Zaten akşamına da normal doğumla sancilarla iki bebeğimi de 1 saat arayla kaybettim. Ben o kadar doktor doktor gezmeme rağmen ihmallerine geldim. Yanlış kürtaj uygulandı birde kaç zaman ilaç tedavisi aldım. Ben bunları yaşadım diye herkes aynı yaşayacak değil inşallah sağlıkla da ilerlersiniz. Ama lütfen detaylı USG bakan uzman kişilere gidin herseyine en detaylı bakınin. Siz ihmale gelmeyin. Geçmiş olsun