Polenbyrktr Merhaba , daha öncede yazmıştım 17. Haftadayız 13 ten beri kanamalarım oluyor . Kahverengi , kırmızı ve açık renkli kanama .5 doktora gittim . Doktorlar bi problem Yok kanama alanı yok herşey yolunda görünüyor diyor ama gerçekten çok korkuyorum .
Kleopatra- Polenbyrktr Her kanama tehlikeli değildir. Benimde ilk zamanlar kanamam sizin dediğiniz gibi oluyordu yerleşme kanaması olduğunu öğrendim. Kanama alanı yoksa, genelde yerleşme kanaması oluyor zaten.
Baharsss Polenbyrktr iyide sebebini araştırmıyorlar mı niye sürekli kanaman oluyo benimde kanamam oldu ama ben köy yolundan geçtim çok sallanmaktan belim ağrıdı o dönemler progestan fitil kullanıyodum gece pembe lekem gelmişti sabaha karşıda kırmızı oldu korktum acile gittim ama daha gelmedi fitil etki etti sanırım banada aynı şekilde kanama alanın yok vs dedi doktoruna haber ver belki yatıeır dedi ama kanama durduğu için söylemedim bi kez daha oldu yine fitil kullanmıştım yine geçti çok şükür dahada olmadı
35esra35 Polenbyrktr benimde geçen hafta 17. haftamda pembe/kırmızı lekelenmem geldi hem peçeteye hemde iç çamaşırımı doldurcak kadar. Hemen doktora gittik kanama alanı göremediler bebek sağlıklı dediler. O günlerde (afedersiniz) kabız olmuştum ıkınmadan dolayı olduğunu tahmin ediyorum çünkü devamlı olan bişey değil anlık oluştu hemen kesildi. İçimde kalan parçaları attı yada kılcal damarlar çatladı🤷🏻♀️
Baharsss Kleopatra- yerleşme kanaması en fazla 6 haftada olur diye biliyorum 13 haftada ne yerleşmesi kadın olmuş 17 hafta
Rmysbyzt Kleopatra- merhaba bende 6 haftalık olucam kahverengi sarıyla karışık lekelenmem oluyor proestan kullanıyorum ama 10 gündür geçmedi bir türlü. Sizin ne kadar sürdü yerleşme kanamanız?
Polenbyrktr Baharsss canım araştırıyorlar ama hiçbir sebep göremiyorlar kanamanın olabileceği . Tek doktora gitsem doktor araştırmıyor Dicem ama 5 doktora gittim
Kleopatra- Polenbyrktr Tamam ama o kadar doktora gitmişsiniz birşey bulamamışlar. Bebeğiniz de sağlıklıysa pozitif düşünün bence. Çünkü 9 ay boyunca regl olma kalıntısı yaşayan da var. Benim yengem de öyleydi mesela kanaması olurdu arada. Belkide sizde de böyledir.
Polenbyrktr Rmysbyzt Benim ilk 3 ay hiç kanamam olmadı 13. Haftada başladı kanamalarım . Sizinki yerleşme olabilir çok sürmez diye biliyorum 🙏
Kleopatra- Rmysbyzt 4 gün kesildi. Sonrasında yine geldi az az oda birkaç gün sonra kesildi. Herhangi bir riskiniz var mı ? Sarı genelde enfeksiyon akıntısı oluyor. Ama kahverengi lekeyle gelmezdi diye düşünüyorum enfeksiyon olsaydı. Sordunuz mu doktorunuza?
Rmysbyzt Kleopatra- kontrolüm var bugün soracağım. Progestan fitilden dolayı mı sarı geliyo diye düşünüyorum. Ama azda kahverengi devam ediyor
Kleopatra- Rmysbyzt Olabilir. Riskli olsa bence görülürdü ama. Hani mutlaka bir yerde birşey bulunurdu.
Qnl Polenbyrktr gel cnm özelden konuşalım bu sinir stresi yaşamayan anlamıyor çünkü :( o kaybetme korkusunu