Ece56 Tamarix hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼 güzel heyecanlar bunlar. Bu ay için benim de umudum yok aalında ama insan acaba demeden de duramıyor
Tupbebekyolculugum22 Kullaniciadii benim de aynı bu şekilde 30 ında yani bugün regl olmam lazım olursam yarın tüp bebek için tedaviye başlıyoruz ;)) 2 gün önce kahverengimsi akıntı geldi bir kere şuan tık yok
Kullaniciadii Tupbebekyolculugum22 kahverengi akıntım yok olsa yine ımut olur inşallah hasta olmazsınız :)
Birprensesannesi2525 Bende elendim 🤷🏼♀️ önümüzdeki ay eşim yok kasımda taşınıyoruz Aralıga kaldım herhalde 🤣
Tupbebekyolculugum22 Tamarix evet çorlu reyap ta gecen ay tetkikler yapıldı hsg falan da oldu bu ay reglinde ara dediler bende şimdi başlık açtım haftasonuna gelir de 3. Günüm pazartesi oluyor acaba sıkıntı olur mu tedaviye başlamaya :(( 2. Günü çağırıyor ya doktor
Tamarix Tupbebekyolculugum22 bende bilmiyorum ki şimdi işleyişi araştırıyorum evrak tahlil falan toplamak gerekiyor sanırım onlara bakacağım sonrada tedavi sürecini araştıracağım doktorlara kalırsak öldük yani