Merhabalar, benimde ikizlerim vardı 13 haftalikken ikizlerden birinin kalbinin kafasının ellerinin olmadığını sadece bedeni ve ayaklarının olduğunu öğrendim. Doktorlar alalım dediler ya da igne ile arasındaki bağı keselim dediler ama saglikli diğer bebek de ölebilir dediler biz rabbime bıraktık hiç bir işlem yaptırMadik nereye kadar giderse diyerek. Bi gece aniden 23 haftalikken suyum geldi doğum yapmak zorunda kaldım. Ve ikisini de gördüm gerçekten diğer bebek anomali bi bebekti. Cok ağladım cok üzüldüm neden ben diye ama elimden bisey gelmedi suan yeniden hamileyim cok şükür. Diyeceğim su ki içinizden ne geliyorsa bence onu yapın rabbimin vardır bi bildiği imtihan dünyasındayiz