Merhaba arkadaşlar 14 haftalıkken normal kontrole gittiğimde bebğimde anomali bozukluk var dediler midesi, böbrekleri ve karaciğeri dışardaymış. Omuriliği eğri ve bi bacağı yok ilaç verip düşük yaparak almamız gerek dediler. Ama hala kalbi atıyor, yaşıyor ben evlat katili olmak istemiyorum. Ama ayrı ayrı 6 hastane ve 6 doktorun hepsi kesinlikle aldırmam gerektiğini yaşamayacağını boş yere bi gebelik ve acı çekeceğimi söylüyorlar. Böyle bişey yaşayan bar mı?