Papiiii Yeniannis_ geldim😂 4+6yım daha ne kan vermedim ne doktora gidemedim ayin 1i gidicem doktorumla konusdummm acaba kizlar o zaman kese gorunurmu kalp atisini peki?
Semanur21 Yeniannis_ merhaba bizde 5+5 bizdede hafiften bulantılar başlıyor bel ve kasık ağrısından bahsetmiyorum bile 🥰
Semadml Yeniannis_ ayyy inşallah Mayıs annesi olmak hepimize nasip olur 5 haftalık tam benim dün kesemizi gördüm çok şükür haftaya kalp atışı için gideceğim 💓🙏
Busrali01 Ben de 7+1 😇 hiçbir belirti yokken bu hafta halsizlik ve bulantı benzeri gariplikler yaşamaya başladımmm🤦🏻♀️
Minikkizimmmm 5+3 haftaligiz 🤰 şimdilik hafif bulantı dışında belirtim yok. Sadece arada bir akıntı oluyor normal mi bilmiyorum
Yeniannis_ Minikkizimmmm normal bende de oluyor , renk ayrımları var , sarı yeşil gibi olan enfeksiyon diyorlar ama bi araştırın isterseniz
-Likya- 7+3 sağ tarafımda kasılmalarım olmaya başladı. İlk defa yaşıyorum. İnternete bakınca rahim genişlediği için organların sıkışıyor diyor ama bilemedim 🥲
Seyma-35 7+1 haftalık benimde bel kasık agrısı var bide sarı ve yeşil akıntı var enfeksiyon belirtisi mi acaba
Sersel_15 Seyma-35 tahlil yaptır canım enfeksiyondur büyük ihtimalle ama yeşil akıntı iyi değil diye biliyorum en azından ilaçla tedavi olursun
Minikkizimmmm Kızlar bebislerin kalp atışını duydunuz mu. Doktora gittiğimde 6+2 günlük olucam duyarmiyim sizce
Yeniannis_ Minikkizimmmm 35 günü geçince duyulma oranı yüksek oluyormuş. Bende tam bilmiyorum ama 5+5’im bugün doktora gideceğim senin için sorabilirimm
Semanur21 Minikkizimmmm ben henüz keseyide görmedim ayın 12 nde randevum var o zaman göreceğiz inşallah