_mmmmellek yok canım çok şükür riskim yok ama yine de insan korkuyor hemde zaten tekil gebeliğe göre illa erken gelecekler yaaa kiloları iyi olsa baride kuveze girmeseler diyorum hep 😊 çift yumurta kızlarım canım, senin nasıl gidiyor nasıl geciyorrr 😊