Fatime07 ilk dönemlerimde mide bulantilarim çok fenaydı aşırı istifra ediyordum bu yüzden biraz kötü geçti ama onun haricinde pek bi problemle karsilasmadim çok şükür. Rahim ağzı uzunluğuna iyi dedi doktor o yüzden santimini falan sormadım hiç. Son haftalarda da acikcasini söylemek gerekirse dinlenerek geçiriyorum. Yani yerimden ufak tefek işler için kalkiyorum. İşte bir iki Yemek yapıyorum Çamaşır yıkıyorum vs. Yani elimden geldiğince dogurmamaya çalışıyorum desem yeridir 🤷🏼♀️