Kızlar merhaba🌼 39+3 haftalık hamileyim son adet tarihim 24 Aralık. Şimdi doktor bana ekimin 5 ile 10 u arası dedi doğuma. Normal doğum olarak ilerliyoruz şuanlık. Anlamadığım uygulamaya göre de son 4 gün diyo 😂 nasıl oluyor anlamıyorum 😂 (zaten sancım belirtim vs hiç birşeyim de yok)