Bahtsizana111 bence peşini bırakmayın . İşyeri hemşiresiyim şuan gebelikten dolayı izindeyim ama çalıştığım zaman hemşirelik yaptığım firmada gebe çalışan bize raporu çok geç verdi iş sağlığı ve güvenliği firması duymuşsunuzdur. Geç vermesine rağmen parasını aldı. Bende 32.haftada çalışabilir raporu almıştım. 37de tekrar rapor almadım çünkü sistem sizi zaten otomatik izne çıkarıyor . İstesenizde 37den sonra çalışamazsınız. Burda sizin suçunuz yok çalıştığınız yerin İşyeri hemşiresi İşyeri hekimi insan kaynakları veya muhasebe biriminin uyarması gerekiyordu. Nereden bileceksiniz yoksa.
Siz birkaç muhasebe veya mali müşavire sorun . Bizim kendi muhasebecimiz doğumdan sonra doğum belgelerin ilet sisteme işleyelim dedi. ⅗ bir para değil 14-15 bin arasında bişey yatıyoy