Busra-01 ben çok erken öğrendim bebeğimi çok küçük olduğu için ilk haftalarda vajinal ultrasondan baktı doktorum zararlı diye duyduğum içinçekinmiştim ilk seferinde açıkçası doktorum hadi öyle bir vicdansızlık yapıp sana ve bebeğine kıydım diyelim tüp bebekte de ilk hafta vajinal bakıyorum kendi emeğime kıyarmıyım demişti bende kabul ettim 2 3 kez vajinal ultrasona girdim bir problem yaşamadım şuan 20.haftadayız