Busra-01 zararlı olduğunu düşünmüyorum. Yani şans eseri alttan muayene sonrası kanaması gelenler veya düşük yapanlar var ama denk geliş olduğunu düşünüyorum çünkü zararlı bir şey olsa doktorlar yapacağını düşünmüyorum. Ona bakılırsa kimisi de ultrason zararlı diyor direk yani hiçbir şekilde muayene gitmememiz gerekiyor. İki gebeliğimde de alttan muayene ile öğrendim bebişlerimi