Tabi ki Allah bilir,bu son anda bile değişebilecek bi durum fakat yine de bi karar vermek gerekirse normal doğum yapmayı istiyorum ama ablam aklımı karıştırdı ikisinde de dikiş atılıyor dedi. Ama amaç sadece dikiş diil ki normal doğum daha sağlikli .beni düşündüren asıl konu ise normal doğum dan sonra vajinanin genişlemesi ve erkeklerin eskı hazzı alamaması . Bu bence önemli bi konu .herkes eşini memnun etmek ister .sizlerin bu konuda fikri nedir?