Merhabalar güzel anneler ve ilk gebeliğim ilk tecrübelerim sabah markete çıktım ve markete girince suyum geldi o korkuyla ağlamaya başladım ama herhangi bir sancım yoktu eşim yanımdaydı ve hemen hastaneye gittik doktorumuz kongreye gitmişti ve gelemicekti nöbetçi doktorumuz da çok iyiydi hemen acilden giriş yapıp nstye bağlandık ve 5 dk sonra belimde sancılar oluşmaya başladı ben normal doğum yapmak istiyordum çünkü hiç ameliyat olmamıştım ve korkum vardı ve beni doğumhaneye alıp alttan muane ettiler ve hiç korkulucak birşey değil alttan muane telaşa kasılmaya gerek yok hiç bir acı hissetmiyorsunuz hem ebemiz hem doktorumuz kontrol etti bebeğimiz doğum pozisyonunda değildi tersti ve erken haftada olduğu için normal doğuma alamıcaklarını söylediler bu arada benim 3 cm açıklığım vardı akşama kadar ciğer geliştiricileri yapalım dediler akşam sezaryana alırız dediler ama bizim kızımız yarım saat sonra sancımı arttırarak gelmek istedi adet sancısı gibiydi evet artık en son ıkınma hissi geldi ve ebeyi çağırdım tekrar alttan muane ettiler ve artık bebeğin aşşağıya indiğini ıkınmamam gerektiğini ve acil sezaryana almamız gerektiğini söylediler ve korka korka belden spinal oldum ama hiç korktuğum gibi değildi ve sakinleştirici istedim ameliyatımı oldum kızımla çıktık evet kızım küçük doğdu küvezde ama düzeliceğine inanıyorum kendimi üzmüyorum doğumdan sezaryandan hiç birinden korkmayın güzel anneler Rabbim yardım ediyor okuyanlardan ricam Asel Hira kızım için 3 tane Ayetel Kürsi okursanız çok mutlu oluruz Rabbim sizleri bir avazda ağrısız şekilde kurtarsın 🙏