sehercyrngr İlk gebeliğimde de 13. Haftada öğrenmiştim kızım oldu suan yine hamileyim 13. Haftadayız dün öğrendim allahın izniyle oğlum olacak insallah 🥰
aysimaaturkann Rabia_kk evet gösterdi çok net erkek dedi hatta dedi ki bebekler normalde kendini göstermez sizinki baya açmış görünüyor pipsi dedi gösterdi ama geçen ki kontrolde kız dedi kafam çok karıştı
Sermec27 Samilaa sadece 1 oğlum yaşıyor diğeri cennette Amin inşallah 🤲💜 sizinki de rabbim sağ salim dünyaya gelmesini nasıp eylesin inşaallah