Ebrus25 bebeğiniz ve sizin için ne iyiyse, sağlığınıza ne uygunsa onu yapın.. hamilelikte de lohusalıkta da hatta çocuğunuzu büyütürken de her şeye konuşan insanlar olacak.. hayat sizin, çocuk sizin, içinizde kalmasın hiçbir şey.. iki normal Doğum yaptım, kimse inanmıyordu yapabileceğime canım tatlı diye.. ama Allah o gücü veriyor, iyi ki normal Doğum yapmışım diyorum