Ebrus25 35 haftalığım bende. Öncelikle kimin ne kadar doğuracağını kimse bilemez.Kayınvalidem 1.58 boyunda, eşimi 4,5kg , kaynımı 3,7 kg doğurmuş.
Ben 1.55 boydayım, doktor bana da normal yapabilirsin dedi. Bu kemik yapısıyla ve bebeğin duruş şekliyle alakalı bir şey.
Süt mevzusuna gelince, sezeryanda kesin geç gelir diye bir kaide yok.
Sezeryan olup (ama isteğe bağlı ama mecburi) anında sütü gelen çok arkadaşım var.
Normal olup, sütü geç gelen arkadaşım da var.
Ha bana kayınvalidem filan değil de, çevreden “ay minyonsun küçücüksün nasıl doğurcan çatlarsın” diyenler var. Umursamıyorum bile.Anam nasıl doğurduysa benle aynı yapıda, Allah nasip ederse bende normal doğurcam.
Hiç kafama takma, sallama.