kbrnrcglr evliliğimin 3. Yılını doldurmak üzereyim ve 1.5 sene bende gebe kalmayı bekledim daha yeni evliyiz diye ilk başlarda düşünmüyorduk sonra korunmayı bırakınca bu seferde 1.5 sene hiç bir şey olmadığını gördük ve muayeneye gittik eşimde de bendede hiç bir sorun gözükmüyordu ama doktorumuz illaki bir yerde kaçırdığımız bir problem var deyip hsg çektirmemi istedi anestezi uygulanmadan yarım saatlik bir işlemle filmimiz çekildi 10 gün kanama yaşadım birazda psikolojim bozuldu resmen adet görüyor gibiydim ve canım çok yandı filmimizin sonucunda kanallarda tıkanıklığım olduğu bu yüzden yumurta ile spermin birleşmesine engel olduğunu öğrendik ama hsg de verilen o ilaçlı gaz ile doktorumuz kanalların açılmış olabilir bir kaç ay yine korunmadan deneyin deyip bizi eve gönderdi kanamam bitince 2 gün üst üste ilişkiye girmiştik sonra eşim uzun bir yolculuğa çıktı 1.5 ay birbirimizi görmedik belki 🤔 bende haliyle biraz salmıştım zamana bırakıyordum derken bir gün sabah tansiyonum düştü arkadaşımın ısrarı üzerine test aldım denedim sonuç pozitif 🤭 hsg sonrası iki gün ile gebe kalmıştım müjde içinde eşimi bekledim 7+4 ken öğrenmiş oldum bence hsg filmini çektirin doktorun kaçırdığı illaki birşeyler oluyor