Canım ben de çektirmiştim 1 yıl kadar önce daha öncesinde dış gebelik yaşayınca tüplerde tıkanıklık var mı yok mu diye doktor çektirmemi istemişti. İşlem çok kısa sürmüştü anestezi filan vermediler öyle ağrım sızım kanamam olmadı. Sadece rahim filmi çekilirken çok az adet sancısı gibi sancı oldu o kadar sonrasında sıkıntı yaşamadım. Çektirdiğim ay da hamile kalmıştım.