Papatyam38 Green7 Aynen öyle. Sende kendine dikkat et canım inşallah en hafif şekilde atlatırsın tedavi olarakta doktorum parol içebileceğimi söyledi birde zencefil bal limon karışımı
Papatyam38 Green7 denedim dün parolda içtim zencefil bal limonda ama gece yine hic uyuyamadım hamilelikten dolayı vücut direncimiz düştüğü için hayatımda geçirdiğim en kötü grip çok dikkat etmek lazımmış
Tugba450 Grip olmaktan çok korkuyorum esim oldu kizim oldu hiç birine yanasmadim ve bugün sadece başım ağrıyor haftaya doğumum var insallah grip olmam olmamak için hep dua ediyorum düzenli ve dengeli beslemeye çalışıyorum 😔😞
hambostanimEymen Green7 ben de çok fena grip ve faranjit olmuştum bir hafta yemek yemeyi geç su bile içemiyordum bebişe bi zararı olmadı ama ilaç kullanamadığım için zor geçti baya zorlandım kilo kaybı yaşadım sonra toparladım