Green7 Eşim fena gribe yakalandı bende bugün aşırı halsizim başım flan ağrıyor bebeğime bişey olur diye korkuyorum yani insan tedirgin oluyor sizin başınıza geldimi ne yapmam lazım 🥺
Milosee Green7 bende oldum grip hemde çok fena geçirdim hiç ilaç filan kullanmadım 3 gün içinde geçiyor merak etme canım bebek iyi oluyor sen yemeğini ye yat dinlen bol bol
OksijenliSu Green7 Ayyy şuan annemlerde kalıyorum ve kız kardeşim ile annemin grip olması, bu postun karşıma çıkması…. 🙄🙄🙄🙄😳 Benim oğlan da grip gibi bişeydi.. Herhalde ondan bulaştı onlara. Sıra bana mı geliyor yoksaaaa??
Tuba11 Green7 Yaklaşık 4 gündür aynı durumdayız. 17 haftalık hamileyim. Bide 16 aylık kızım var oda hasta ateşi öksürüğü gitmiyor gece uyumuyor hiç uyuyamiyor daha doğrusu halsizlikten ve ona bakarke ben yoruluyorum dinlenmek istiyorum sağolsun eşim yardımcı hep bana ama oda grip tabi. Nasıl olcak bilmiyorum.
Green7 Milosee İnşallah çok ağır yaşamadan geçer ya şuan halsizlik var yarında kontrole gidicektim zaten yarına neyle karşılaşacağımı görücem 🥺
gokce62_ 1 Haftadır hastayım , hastanelik oldum sadece parol serum verdi doktor başka birşey yapamayız diyor sen doğallarla atlat dedi ama malesef hala hastayız 😔😒
dmtturan Green7 12 gün önce üşüttüm grip oldum 10 gün geçmedi inanılmaz bir burun tıkanıklığı geniz akıntısı ve zamanla doluluktan dolayı öksürük balgam oldu ağlayacak duruma geldim yutkunmak istiyorum yutkunamıyorum silmek istiyorum silemiyorum öksürük var o kadar şiddetli ki bebeği düşürürüm diye korkuyordum 6 haftalığız hiç birşey kullanmadım ateşim ağrım yoktu ama diğerleri çok kötüydü şimdi geçti çok şükür 🙏
Papatyam38 Green7 malesef çok fena grip oldum önce boğaz ağrısı ile başladı şuan tamamen gribe çevirdi gece öksürmekten uyuyamadım artık öksürürken kasıklarıma ağrı giriyodu 18 haftalık hamileyim içim rahat etmedi bebisde etkileniyomu diye sabah kalktım doktora gittik çok şükür oğluşum gayet iyi görünüyodu onu iyi gördüm ya çok şükür içim rahatladı çünkü insan kendisinden çok bebeğini düşünüyor.
Green7 Papatyam38 Kesinlikle ilk önce evladını düşünüyosun başka zaman hasta olunca yatarsın dinlenirsim flan ama şuan durum başka 🙁
1234momsss Green7 10 gündür mahvoldum gripten ilaçta vermedıler sadece serum şeklinde parol yaptılar pekte işe yaramadı bol bol dinlenin bol su ıcın ıhlamur içebilirsiniz cok gecmıs olsun
Papatyam38 Green7 Aynen öyle. Sende kendine dikkat et canım inşallah en hafif şekilde atlatırsın tedavi olarakta doktorum parol içebileceğimi söyledi birde zencefil bal limon karışımı